۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۴۹۳۸۳
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت ها است| مسؤولان مناطق محروم را دریابند

مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت ها است| مسؤولان مناطق محروم را دریابند
امام جمعه اهواز با بیان اینکه فلسفه وجودی مسؤولان خدمت به مردم است، گفت: سوء مدیریت سیب شده تا در برخی روستا‌ها مشکلات و کمبود‌ها باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز در نشست قرارگاه «رزمایش مواسات و همدلی مومنانه» ویژه ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان نواحی مقاومت بسیج خوزستان با بیان اینکه قرآن کریم معرف حقیقی ماه مبارک رمضان است، خاطرنشان کرد: باور کنیم که قرآن نسخه هدایت بشری است، قرآن در ماه رمضان باید بیشترین استفاده را داشته باشد، تدبر در آیات، عمل به دستورات دینی و ترویج چنین دستوراتی به دیگران مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه سپاه، خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است، عنوان داشت: مفهوم فرموده امام امت «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» را امروز به صورت کامل لمس می‌کنیم، دشمن در برابر چنین تفکر نابی هر جا ورود بکند، زمین گیر می‌شود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در طی برگزاری رزمایش مواسات دیدار‌هایی با ائمه جمعه شده و سفر‌های شهرستانی با حضور استاندار و فرمانده سپاه استان برای دیدار و بررسی مشکلات صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی همه برای خدمت به مردم است، سوء مدیریت سیب شده تا در برخی روستا‌ها مشکلات و کمبود‌ها باشد، باید تلاش کرد امکانات را در تمام کشور بنا بر عدالت اجتماعی توزیع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه در حاشیه شهر اهواز، شاهد برخی سوء مدیریت‌ها هستیم، عنوان داشت: در این باره قرارگاهی تشکیل شد تا در سایه آن کمک‌هایی صورت گیرد، بنای قرارگاه بر توزیع بسته غذایی در مناطق حاشیه‌ای است.

وی با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا قشر ضعیف جامعه آسیب دیده است، گفت: باید برنامه ریزی و شناسایی صورت گیرد، در همه شهرستان‌ها قرارگاه مواسات شکل گرفته است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه سفر‌های استانی پس از ماه رمضان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: شناسایی خانواده‌های محروم ضروری است، غذا، تنها نیاز نیازمندان نیست، برخی‌ها بیمار و برخی وسایل اولیه زندگی را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه روزه‌خواری در امت اسلامی ممنوع است، تصریح کرد: باید ضوابط و قوانینی تعیین شود، در بسیاری از کشور‌های اسلامی تعداد زیادی از کاسبان قیمت‌ها را پایین می‌آورند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در زمینه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، رسالت حکومت اسلامی عمل به دو فریضه اسلامی (از وظایف اصلی) است، عنوان داشت: در ماه مبارک رمضان به چنین فریضه‌ای بیشتر پرداخته شود، ستاد امر به معروف در همه شهرستان‌ها به معنای واقعی کلمه فعال شود، رسالت ستاد شناسایی منکر‌های بزرگ‌ است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات